attension

What a day, är helt slut. Imorgon händer det saker under dagen och sen är det work som gäller för mig. Längtar till helgen, har typ sett fram emot det hur länge som helst nu. Måste bara boka tid för mina naglar, shoppa och hinna sola. Fika ögonbrynen idag så jag slipper tänka på det. Men frågan är bara hur jag kommer hinna med allt detta för jag jobbar varje dag och har en hel hög med böcker som väntar på mig. Men jag kan gå ju inte gå ditt utan nya skor och snygga ganlar till exempel, haha. Juste, ni anonyma som kommenterar have to say tack för uppmärksamheten. Det patetiska är att jag vet vem du är. Kul att du inte kan vara mig.

Anyway, ska hoppa in i duschen nu och koppla av med en ansiktsmask. Sov gott sötnosar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0