bara din

Efter att ha varit inne hos dollyblond.se och läst hennes inlägg om Kimmo så har jag inte humör kvar, jag känner igen mig så jävla hårt att det känns i hela mig. Ditt jävla svin du har fått mig att krympa till en liten myra. Jag som värderade dig högst i denna värld, vad har du gjort? Du har lämnat mig helt ensam, utan några svar som helst. Jag hatar dig så jävla starkt, men när jag ser dig i ögonen kan jag inte göra annat än att förlåta dig. Varför ska det egentligen vara så svårt att säga nej när man har blivit behandlad som en dörrmatta? Är det för att jag saknar dig så det svider i hela kroppen eller är det för att jag inte kan leva utan dig? Ta dig alltså, du känner mig så jävla bra du har rätt, oavsett om jag var tillsammans med Brad Pitt eller vilken hollywood kille som helst och du kom tillbaka och bad om förlåtelse skulle springa till din famn utan att ens tänka på saken. Bra att du vet vart du har mig. Jag älskar dig så jävla hårt älskling, jag älskar dig!

Och för alla smutsmänniskor som har stått i vägen för oss och förstårt det är så inte öveeeer =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0