08 : 21

Guten morgen. Har sovit underbart gott faktiskt. Måste fixa mig lite snabbt och åka till skolan, finns lite saker jag måste fixa. Sen ska jag till kista C för att shoppa lite små saker som jag behöver ikväll, som tex en läpp penna från make up store som var slut på kicks igår. Hoppas den finns i Åhlens! Sen får jag fixa mig snabbt som tusan innan jag möter upp resten och åker till uppsala. Min killkompis Kostas fyller år, så vi ska ditt och fira han! Grattis gubben. <3

Slänger in dagens

Låtgia tin agapi sou
Saknad - måste jag?
Kläder - jeans och tröja 
Smink - Inget för tillfället
Underkläder - svarta string och röd bh 
Mat - billys pizza
Köp - inget än, men ska köpa cigg
Göra sen - åka till uppsala och fira min killkompis
Godis - inget
Pinsammaste - dedu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0