050110

Det vart aldrig några inlägg, trodde inte jag att var så pass sämst på att blogga men det vart jag ändå haha. Nej men allt rullar på som det ska, jobbade igår fram till 21.00 och sen bar det av till en killkompis för film och mys. Idag vaknade jag 09,00. Inte likt mig va? Följde med göllungen till fritids och sen mötte jag upp Maria som följde med mig till mitt Au pier möte. Som ni ser så ska jag antagligen åka till USA ett år och jobba samt plugga teater där. Ska bolla lite mer på familjen och se vad de tycker bara. Maria vart hungirg så vi drog och käkade thai mat. Gott var det iaf haha. Jag var så jävla trött sen att jag bara ville gå hem men Maria ville shoppa, fast det slutade med att hon kom hem tomhänt och jag vart den som shoppade, haha. Vissar imorgon, orkar inte fota nu. Sen åkte jag hem böt om och for till kista för att träffa de resterande för en mysig fika. Nu är jag hemma iaf och ska spela monopol med familjen, alltid lika kul! :)


min göllunge, mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0