tisfördriv

 

Är du kär? alltid vart
är du ihop med nån? nopp
Är du en sportfåne? Nej
Går du i en sport? Nej, simmade förut.
Är du rik? gimmie money!
Är du shoppingsugen? ja-a, shoppade idag!
Är du ressugen? OM jag är, när åker vi?
Är du skolsugen? Inte en chans i världen, lovsugen
Är du irriterad? lite  
Vilken film såg du senast? A lot like love
Vilken internetsida besökte du senaast? facebook
Vad sa du senast, till vem? Sov gott, till bästa mamma!
Vad gjorde du i förrgår? träffade Rabih, fikade med Bianca.
Vad har du gjort idag? Fikat och shoppat
Vad ska du göra ikväll? Sova?
Vilket land besökte du senast? Grekland
Vad såg du senast på tv? one tree hill
Senaste köp? kavaj
Vad har du dåligt samvete för? ätit 2 much skräpmat
Vad har du för skor? UGGS <3
Vad har du på dig nu? mjukiskläder all over the place
Är du vegitarian? KÖTTFIIFÄÄN
Vad drack du senast? COLA
Gillar du att laga mat? eh, fråga först om jag kan haha
När sjöng du senast? nyss
Håller du det städat? vad är städa?
Vad gör dig lycklig? Familj släkt och vänner! <3
Vad gör du just nu? detta
Lyssnar du musik just nu? stupid question, I love music!
Favorit-färg? svart, åh vilket emo jag låter som men seriously, svart passar till allt och orkar inte fundera ut ett bättre svar.
Favorit-mat? har ingen direkt favoritmat men tacos och pizza är ju aldrig fel ;)
Favorit-skådis? JOEL KINNAMAN, my man!
Favorit-film? notebook
Favorit-tvpogram?  one tree hill, the oc, gossip girl and so on..
Favorit-låt? we belong togethet
Favorit-godis? choklad!
Tar du många "ego-bilder"? Jag föddes som en egoist, självklart gör jag det :)
Gillar du att fotografera? mig själv? haha ja men inte så mycket nånting annat.
Egen mobil? Jaa, dah
Egen kamera? Yes!
Egen dator? Jepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0