Love isn't blind, its the lack of love that made you blind.

Har tänkt på en sak, sen jag fyllde 18 så har jag mått så jävla bra. Jag har festat, umgåtts med människor jag älskar och människor jag vet kommer finnas där för mig. Skolan går helt okej, mitt stora projekt går skit bra. Ja, helt allmänt så är allt dunderbra. Ska ut i helgen med brudarna, lönehelg ett måste! Fyfan vad jag älskar livet, det är faktiskt första gången jag säger detta. Men jag mår så jävla bra utan honom. Inga problem, ingenting.
Imorgon ska vi åka skridskor med skolan och sen jobbar jag. Funderar på att säga upp mig för jag har annat på g, vet inte om jag orkar jobbar haha. Har faktiskt jobbat i 3 månader, tung jag är. Nej men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sitta framför tvn och softa med min älskade bror. Ni får kika på lite bilder från chaplinsbar.















bilderna är lånade utav


PS! JAG SAKNAR MIN KOUMBARA, BARA SÅ DU VET DIN BITCH!! DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0