you MADE my heart skip a beat

Här sitter jag med blött hår och en godispåse i handen. Har faktist inte gjort ett piss förutom att typ duscha, äta och snacka i tel. Vet ni vad jag satt och funderade på? Att från en minut till en annan så kan ens värld rasa samman. De helt sjukt, ena minuten kan du vara världens lyckligaste människa och efter tex ett samtal så rasar allt samman. Så ta inget förgivet, dt har jag lärt mig att göra. Go with the flow och gör det ni vill, låt ingen hindra er! Nej fan, vet inte vad jag snackar om nu och varför jag tar upp det. Kanske för att jag är sur, ledsen, besviken och krossad efter dt jag fick reda på för några minuter sen.. men wtf! Vet ni vad jag har lust att göra? Stoppa in mitt fuck you finger i hans rööööööv och skrika hur mycket jag hatar honom!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0