UTGÅNG

Måste börja med att säga förlåt för gårdagens inlägg. Mådde riktigt dåligt, somnade runt 06.00 så jag var tvungen att få ut lite hat som jag hade  inombord. Vaknade 12.00 och åkte in till kista en snabbis för att shoppa med mami, men det slutade med att jag kom hem med lösfransar och ett par leggings med paljetter vid sidan om. Kan visa imorgon. Hade pms, var på dåligt humör och osmankad. Kunde inte hitta ett piss. Sen träffade jag Marki och Stefos och fixa lite saker till marias födelsedag. Som ni säkert kanske vet så ska vi fira henne ikväll, kan tyvärr inte säga vad vi ska göra för hon läser min blogg och vet inget. Men ni får höra allt imorgon. Känner på mig allt det kommer bli roligt. Nu måste jag in och duscha snabbt och sen dra hem till marki och fixa mig. Ska försöka uppdatera från henne om jag hinner. Ha en trevlig kväll sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0