"Stoppa in mitt fuckfinger i hans röv"

Fan va trött jag är, har vart i kista med Markella. Hon skulle hämta ut hennes mobil som vart på lagning och sen blev det en del shopping för henne. Ska till stan och shoppa imorgon istället, hittade inget i kista. Haha hela dan idag har jag vart på dåligt humör, eller inte dåligt men rätt så agressiv :p Har typ gapat som en galning åt allt och alla. Och jag skrek ständigt "Jag sväär jag kommer stoppa mitt fuckfinger i hans röv" haha dt va nonstop. Ibland får jag mina ryck :p Men jag lovar dig Dania, jag ska vara lugn imorgon, or i will try (a).

Nej men seriöst vet ni vad jag satt och tänkte på idag? Coca cola är fan den bästa uppfiningen seriöst..kan dricka flera liter om dagen. juust love it. Men nu ska jag sätta mig och plugga eller försöka för jag har fortf ryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0