Oh baby, it's a wild world

Kom hem för någon timma sen, sen dess har jag suttit med mamma och pappa och pratat om mina framtidplaner. Och ätit daimtårta hihi. Åker till London i maj, gosh vad jag längtar. Var ju där med tjejerna tidigare i år och det var bland det bästa jag gjort i mitt liv. Tack för en grym resa ännu en gång girls. Love uuuu! Anyway, det slutade med att vi gick till alberts och fikade. Var ett stort gäng så det blev myss. Fick skjuts tillbaka av min killkompis och jag satt i bilen och dagdrömde.. önskar jag kunde spola tillbaka tiden. Fuck it, inga fler tårar! Längtar till imorgon.


London med tjejerna, orkar inte leta efter bild med alla tsm. But i love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0