OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA HA FÖR RUBRIK

Har precis varit ute i det mörka & frysna tensta och tagit min cigg promenad. Fyfan va kallt det är asså, och helt dött. Wierd, dt brukade alltid finnas folk i centrum. But who cares, sitter här och flummar med Valasia, hon är på väldigt bra humör och skrattar åt ingenting haha men så kan det gå. Såg att Arezo skicka bilderna från när vi va på bio, satt och skrattade för mig själv, helt lyckade! Ska snart in och ta en lång dusch och sedan måla naglarna. Sen ska jag bara mysa framför en film eller något, blir perfa :) Ser faktiskt fram emot imorgon, mer än så säger jag inte! Slänger ihop något inlägg senare för jag kommer inte kunna somna tidigt. Slänger in lite bilder som Arezo skickade också, njuuuut!

jag och sötnosen Arezo´

sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0