Life's not a competition, but I'm winning

Har varit väldigt seg med uppdateringen idag, vaknade kvart över 10 och hade fotografering tio i 11 så ni kan tänka er. Sen har jag bara chillat i skolan med tjejerna, har inte gjort så mycket. Väntade till kl 15.00 för att prata med en lärare och det gick awesome. Skulle egentligen patrullera ikväll men hade världens mensvärk så jag stannade hemma istället. För er som inte vet det så jobbar jag i lugna gatans junior verksamhet. Har suttit och frossat i mig chips med gräddfil, cola, godis och daimtårta. Sa ju att jag äter som en gris haha. Nej, men satt och kollade på idol, och som vanligt var min favorit bäst. Rabih, min blivande man! Synd att Nicklas äkte ut, men tycker att Eddie förtjänade att vara kvar. Han är så sexig, skulle aldrig bangat.

Nu ska jag ta en låååång dusch och ta min kvällcigg och somna framför en mysig film för jag måste upp 07.00 imorgon. Ska nämnligen representera mitt gymnasium tillsammans med elevrådet på European Development Days. Ska sitta och debattera med politiker kl 09.00, kul. NOT! Sen blire lunch med mamma i stan och lite shopping och på kvällen fika med peeps jag inte träffat på länge, & så klart planera inför Marias födelsedag. Min nu mina fina läsare får ni ha en fortsatt trevlig kväll.  Och innan jag avslutar mitt inlägg måste jag tipsa er om en där ni får enormt flera besöka jätte lätt. Trodde inte att det skulle funka, men det gör det. Så till er nya vällkomna, hoppas ni stannar :) Tryck här så är det nästan klart.


rabih <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0