just beat it

Första och främst vill jag tacka sötnosen Kelly som tog sin tid och gjorde min snygga header. Tack! :) Det var ett jävligt bra tag sen jag bloggade, men nu tänkte jag börja igen bara för att kunna kolla tillbaka sen om ett par år och se hur jag själv har utvecklats. Jag kommer fortsätta skriva som jag gjorde förur. Har ni några förslag om vad ni vill läsa om så hojta till.

Söndag idag, i hate söndagar! Allt känns grått och trist, har ingen lust till något. Som min kompis Maria brukar säga "söndgar är me-time dagar" haha. Fast idag är det inte som vilken söndag som helst, idag åker min syster till grekland. Jealous? Som fan! Men det är ju höstlov om en enda vecka så dt gör det hela bättre. Men hörni, nu ska jag in och umgås med världens bästa syster det sista timmarna som är kvar.


 Världens bästa syster, love u sis´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0