JAG HAR TRÅKIGT

1.Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv vad som står
4. Gör samma på varje fråga.

Vad skulle du säga om polisen tog din pappa?
Fan är i byn
vad säger du när jorden börjar skaka?
Din studentmössa är beställd osv ABC-gruppen!
När bert karlsson kommer instegande i eran hall, vad säger du då`
Okej härligt ta med markella också ;d<3
När en ko står och betar era blommer skriker du?
Janna vart är du hjärta? :)
När din partner berättar att han har haft ihop de med din bror säger du?
Ska vi ses fredag runt 22.00? ;)
Vad säger du när djävulen kommer upp ur en avloppsbrunn?
okej vad har du för lektioner? vi har ju filosofi nu
Om en snygg kille/tjej säger att han/hon gillar dig, säger du?
Om bara drömmar var sanna.. Aa, det gör jag, sov nu <3
Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
jag ber dig janna nej jag har väntat länge på det här
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Han är helt underbar
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Du är bäst! Även ifall att jag inte visar de så ska du veta att jag uppskattar dig som fan janna! <3<3 mycket love till dig min älskling:)
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
men du sa nyss du vet ändå va vi ska göra :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0