It never made sense for you to love me. I always knew that ...

Jag borde inte skriva detta, borde inte publicera rättare sakt. Men jag kommer explodera känner jag. Jag borde inte bry mig, men jag gör det. Jag flrstår inte varför? Vad gjorde jag för fel? Sanningen är att felet är DU och inte jag. Du är feg, du är ett mess vetu dt. Du vågar knappt stå för det du känner och tycker pga dina såkallade vänner. Vare så allt skulle sluta? Vare så mkt du älskade mig? Vetu en sak, jag blir äcklad av dig vill spotta på dig vill döda dig men innerst inne vill jag bara springa till dina famn krama om dig och aldrig släppa taget..Det finns inget å vänta på längre jag vet, men det gör så ont. Ingen förstår så sluta säga att ni förstår hur jag känner mig för ingen av er har fucking gått igenom det jag går igenom okej?!?! INGEN HAR BLIVIT LIKA TRAMPAD AV DEN NI ÄLSKAR MEST!!!!! Så sluta! Ni fattar ingenting. Så skit i bara. Synd att du har tagit mig förgivet och tror att du kan komma tbx när du vill. Du var ett jävla kapitel vetu det? JAG HATAR DIG!!!! KOM ALDRIG TILLBAKA IGEN ALDRIG ALDRIG ALDRIG!!!! Gå knulla runt, det är vad du är bäst på att gööööra! Skiiitstövel hoppas du dööööör jag hatar dig. Och JA, jag skriver det för att nå ut till dig. Men vetu vad du ska inte få förstöra min dag för idag fyller min bästa vän år så fuck uuuuuuuuuuu och som sakt knulla dig, vill inte ångra något men jag ångrar faktist att jag spenderade så många år på dig. LOSER! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH MÅSTE RÖKA NU NU NU NU NU NUUUUUUU!!!!!!!



vår låt, komru ihåg? DU HAR FÖRSTÖRT ALLT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0