i feel good

Godmorgon sötnosar, vaknade upp i rissne för någon timma sen och nu är jag hemma. Väntar på mamma, ska åka till kista och köpa skor. För er som inte känner mig så måste ni veta att skor är min stora kärlek. Anyway, hade en grym kväll igår. Halvt iaf, haha. Sen hamnade jag i rissne. Men skit i det nu, kvällen tog slut ganska tidigt iaf! :) Ikväll är det en stor halloween party i tyresö. Ska möta upp tjejerna halv åtta så det blir perfa.

- blir så glad av era kommerntarer, har inte hunnit svara men jag lovar er att jag ska! Stor puss till er mina söta läsare.  Ni får även lite bilder från igår.


sofia, me, natta & diana

athina, me and valasia <3

tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0