för att jag fryser och det gör mej lite bitter..

Nu har syster åkt iväg, känns lite trist men hon kommer ha en underbar vecka nere i grekland med hennes prins. Önskar att jag också hade pengar så jag kunde åka ner till mig fina prins, men det kommer. Ush va kallt det är, ska ta på mig varmt snart och ta en cigg och sedan gå och köpa lite chips och gräddfil, söndagsmys! Har inte varit i skolan en hel vecka nu, har halsfluss men eftersom jag känner mig bättre idag så ska jag åka till skolan imorgon, har saknat mina tjejer! + att jag hinner inte vara sjuk längre, det är jätte mycket som är på g denna vecka och jag måste hinna med allt sådeså. Men innan jag gör det jag ska göra nu så måste jag säga ett stort grattiis till min älskling Imani som fyller år idag, grattis älskling hoppas du får en prima dag!


congrats babe


Kommentarer
Postat av: Imani

TAACK ÄLSKLING !!! VAD GÖÖLLIGT AV DEJ <3



Äslkar dej bebiz :) 1 Då jag dfyller 20 så ska vi ut ch du ska med <3

2009-10-26 @ 21:21:02
URL: http://freakmydayz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0