FITTA

Okej, jag är sur, jag är trött, jag är irriterad och jag mår allmänt bajs. Vill sova men kan inte, alla dessa jävla tankar kretsar i mitt huvud och låter mig inte vara ifred. Jag måste vakna 06.00 och fixa mig, i have to start the plan tomorrw, i have to! Men jag kommer aldrig vakna, känner mig väll. Får inte glömma och ta penicillinen på morgonen. Åååå vill bara gå ut och ta en cigg och skrika! Men inte det heller går, önskar jag kunde ta min telefon trycka på ****** sedan ringa och sen bara skrika och skälla ut honom. Men jag vägrar, för det ska inte ta slut sådär, han ska lida just like me. Åååå ta mig tillbaka till grekland där allt känns underbart! Precis allt.


älskling och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0