Eddie, homosexuel ir inte?

Mycket tyder på att Idol favoriten Eddie är homosexuel. Jag hade aldrig funderat på att skriva ett inlägg om detta men min killkompis bad om detta och jag lovade honom att göra det, bara så ni vet varför jag skriver om Eddie. Om han är homosexuel eller inte är hans ensak, inget vi kan göra något åt. Det min killkompis störde sig på var att han läste att Eddie inte erkänner att han är bög bara för att han kommer miste om jätte många röster. Men det tror inte jag på, för jag tror inte direkt att tjejerna som röstar på han tror att de har en chans med honom, så vad spelar det för roll egentligen? Själv tycker jag att han är en läckerbit, skulle inte tacka nej.

- Vad tycker ni? Är det fel av honom att gå ut med att han är bög om han nu är det


Kommentarer
Postat av: Jimmy

För det första tycker jag att det är sjukt att man ens ska behöva fundera på om man ska våga vara sig själv.

Men det är faktiskt så att när någon kommer ut sägs det ofta bara vara ett pr-trick. Ta till exempel Mariette, när hon berättade att hon har flickvän blev det ett himla snack om att hn bara sa det för att få fler röster.. Helt galet sjukt.

2009-10-30 @ 13:46:18
URL: http://saintxjimmy.blogg.se/
Postat av: luffi

rabih är bra! men han låter så likt varje gång! kram luffi

2009-10-30 @ 14:49:21
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Rosida ♥

Nä, jag tycker att man ska få säga som det är bara, utan att behöva skämmas. Man får väl älska vem man vill typ. ^^



Vore schysst om du ville ge lite ris och ros till min nya novell, "Blodröd himmel". Läs den på min blogg. ♥

2009-10-30 @ 23:39:55
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: vagge

Hahahahaha,

klart han måste komma ut med att han är det, snälla man ska stå för det man är, klart han kanske inte får lika mycket röster av alla fjortisar som röstar på honom nu men snälla alla homosexuella kommer bomba på röster och tro mig jag vet det eftersom jag själv är det homosexuela skulle fan rösta sönder sig vet hur vi kan bli specielt när det gäller nån som är katternas morsa som Eddie, liksom grrr! HAHA Janna din blogg är verkligen bra och rolig.



puss din bög kompis :P!

2009-11-05 @ 23:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0