congrats baby

Godmorgon, sovit gott? För det har jag gjort iaf. Första gången på länge så det var så jävla skönt. Vaknade däremot av min vibrerande mobil. Hade iallafall jätte trevligt igår. Var ju som sakt hemma hos Marki först med alla sköna människor och hade trevligt, frossade i oss kladdis och glass haha. Runt 10 ungefär åkte vi in till stan och stanna på cofi. Där hade vi nämnligen lämnat in en tårta, bananformad (vi köpte den för att det ska föreställa ngt annat ;) ) . Vi satte oss och pratade, skrattade å ja u get it. Sen kom personalen upp med tårtan och alla 17 ljus. Hela cofi sjäng med oss " ja må hon leva ja må hon leva .. ", lilla Maria blev helt röd haha, sen öppnade hon presenter osv. På vägen hem sjööng vi massa, sjöng för Maria nästan helaa vägen haha :) Men det var en jätte trevlig kväll, och ännu en gång GRATTIS BÄSTA VÄN PÅ DIN 17 ÅRS DAG <3
 

Valasia Konstantina Marki & Jag

Banantårta ;) hahahhaha

jag och baby <3



älskar er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0