because i'm young and stupid and really good at making bad decisions

Konstigt nog så går det fortfarande inte att ladda upp bilder. Blir jätte irriterad. Måste plugga, och ringa födelsedagsbarnet. Allt håller på att falla på plats, jag känner mig lycklig. Har jätte mycket projekt som är på gång, och det är saker som intresserar mig. Jag är så glad! Jag borde vara glad rättare sakt, för min framtid ser ljus ut. Men utan dig så vill jag inte fortsätta, eller det är så svårt. Jag vet inte vad jag ska göra, jag ska inte bry mig men jag gör det ändå. Jag vet inte varför jag sitter och skriver trams, kanske för att lätta mitt hjärta .. kanske för att nå ut till dig. Vem vet, för jag vet inte. Så jävla förvirrad, vill bara spola tbx tiden. Jag vet att jag förtjänar bättre, men jag älskar honom. Jag älskar dig hör du dt?!?! Jag har inte sovit de här dagarna, är hängig trött och allmänt på dåligt humör. Ingen förstår hur svårt detta är för mig, ingen vet hur jag egentligen mår, jag skrattar för att inte visa för honom hur det ligger till, det är meningen att mina vänner ska fatta själva. Anyway, fuck this! Jag går vidare med mitt liv, något jag borde göra för längesen. Ta mig bort härifrån, ta mig till ett ställe där det inte finns någon koppling till honom. Snälla? Begär jag för mycket ..

Jag hatar att lägga ner tid åt att skriva om honom, men jag känner för det... fuck it fuck it fuck it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0