all this time

Jävlar vad kallt det är ute. Min lilla baby var så söt när han skulle säga hans dikt, han är halv grek och halv svensk och han talar båda språken flyttande. Så stolt! Det var iaf gulligt att se när små barnen skuttade omkring. Fick flashbacks när jag satt inne i klassrummet, det var nämnligen mitt gamla klassrum. Saknar den skolan oärhört mycket! Efter det tog min cigg promenix. Ovanligt va, haha. Köpte även chips och gräddfil. Är fan beroende känns det som. Den senaste tiden äter jag som en gris, riktigt mycket. Men mat är kärlek så who cares?

Måste ringa ett samtal nu om ett sammarbete och sen plugga som en nörd. Sista året nu, i can do it!
Vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0