tisdag

Godmorgon babes. Det blev ingen sömn ikväll, just några timmar på morgonen. Försökte plugga med marki men kvällen slutade i tårar för min del, allt känns så jävla jobbigt just nu. Är fortfarande hemma hos marki, orkade inte gå till skolan. Orkar för tillfället inte göra något, men jag måste gå till jobbet. Jobbar från 17.30. - 21.00. Pain! Ska snart gå hem för att duscha och köra på flera lager smink så jag ser lite piggare ut. Tror inte det blir någon skola imorgon heller för min del, men vi får se hur jag mår ikväll. Tänkte att vi kunde köra en dagens som jag snodde frn Sandras blogg.

DAGENS..
Låt-
 Lady Gaga - bad romance  
Saknad - saknaden gör ont 
Kläder - leggings och tjocktröja  
Smink - Inget för tillfället
Underkläder - svarta string och svart bh 
Mat - ingen lust för mat
Köp - cigg, massa ciggpaket om dt räknas? 
Göra sen - jobba
Godis - kladdis och grädde
Pinsammaste - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0