love the way i am

Hej mina fina läsare. Har precis kommit hem efter en hektiskt dag på stan. Har pluggat massa men även roat mig haha. Ska iväg hem till en kompis för att plugga hela natten. Vi måste få gjort jätte mycket för imorgon väntar ett stort möte och antagligen ett stort besked. Har även fått ett jätte bra samtal, måste dela med mig min glädje haha. Ska på ett jobbintervju på tisdag, mer får ni veta på plats.

Angående tävlingen
Hinner inte dra igång den ikväll så det får bli imorgon, men det är iaf att testa på och bli modell för en dag. Du blir sminkad och hela köret. Tillsammans med mig så klart! Låter kul va? Mer info kommer imorgon! Ha en trevlig fortsatt kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0