hej hopp

Shululuu sötnosar. Har haft en perfekt dag faktist, vart i stan med maria som jag inte hade träffat på evigheter typ och fikat och gått på julmarknad. Så jäkla mys. Nu ska jag bara fixa håret lite och måla naglarna för att möta resten av gänget för att ta en kvällsfika. Fev ringde mig och bokade mig till nästa helg haha, då ska vi på bio. Måste ännu en gång tacka alla som har brytt sig om mig denna period, tack! Det som hände är väldigt känsligt och därför är det svårt att prata om det, och både för och hans säkerhet så kan jag inte skriva vad som hände. Det skulle faktist vara skönt och göra det så jag slipper förklara hundra gånger..har jag sakt hur mkt jag saknar grekland? Jo, MEGA mkt!!


valasia eleanthi kristina and my self

hjärtegull

lovelovelove*

ångest.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0