did i tell you

Skulle uppdatera bloggen igår, men jag hade tyvärr ingen tid. Har knappt tid för att andas känner jag. Mycket som är på g just nu plus att jag satsar som tusan på skolan nu. Studenten snart hihi. Men jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, känns bara trist att skriva varje dag att jag pluggar. Men jag kommer nog på något iaf! Åkte till skolan kl 09.00 idag för att göra ett företagsekonomi prov. Det gick faktist bättre än jag trodde. Ibland förvånar jag mig själv. Sen åkte jag hem och kollade på våra bästa år. Fan vad jag har saknat den, men jag hängde direkt inte med. Ska ringa ett jätte vikrigt samtal nu, om jag får det beskeded jag vill så kommer jag bli världens lyckligaste. Sen blir det att åka in till stadsbiblioteket och plugga, även träffa Fev en snutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0