det tar sin tid

Har precis kommit hem från jobbet, sjukt trött. Men det gick bra, alltid lika trevligt att mötas av trevliga människor. Borde plugga men det har jag ingen ork för. Tror inte jag ska till skolan imorgon heller, men jag måste nog närvara på öppet hus som är imorgon kl 18.00 - 20.00 på kunskapsgymnasiet i kista alltså. Måste bara tacka alla fina människor som tog sin tid och smsade mig för att se hur det är med mig efter gårdagens inlägg. Det värmer verkligen, tack! Jag mår bättre, men det är nog för att jag inte riktigt har insett vad som har hänt. Men det blir nog bättre med tiden får jag hoppas på. Nu ska jag bara ta tag i mitt liv, har inte tid för annat. Ska ta en varm låång dusch och sen koppla av framför tvn, mer än så blir det inte. Bjuder även på en till bild utav en människa som får mig att lé. YOU ROCK!


antar att ni ser hur nervös och lycklig jag var, haha


Kommentarer
Postat av: K E L L I

Hejsan! :)

Är du intresserad av en jul-design? Just nu pågår en tävling i min blogg & du har chans att vinna den. Så anmäl dig på - http://kellsi.blogg.se/2009/november/designtavling.html#comment

Kram!

2009-11-25 @ 21:40:53
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0