When nothing is as it would be


Mina läppar har torkat ut, munsåret vill inte läcka, jag fick mens idag, min mage ropar på hjälp. Ja, som ni ser är detta ingen bra dag. Har inte lust med något just nu, och det som irriterar mig mest just nu är att mina cigg är slut och jag orkar inte gå ut och köpa nu & att pappa inte är hemma så jag kan baxa från honom. Vafan, Maria kom hem till mig NU! Du är den ända som kan rädda mig ur den hära dagen, du vet hur jag blir när jag får mina cptankar!

Hoppas ni har det bättre vänner <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Tack så mycket!



Stackars dig, om jag bodde nära dig hade jag kommit och räddat dig med en cigg just nu =)

2008-10-28 @ 13:38:04
URL: http://ernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0