Varför hata när man kan älska?

Mår ni bra? Jag har precis duschat, får en sån där skön känsla ni vet haha. Känner mig ass pigg, köpte med mig en iss latte från kista. Min favorit. Nu ska jag snacka på tel med min älskling en stund och sedan kolla på tv med Mr X. Älsklingen ska sova över idag, sen ska vi tsm till skolan imorgon. Eller jag ska till skolan och han till jobbet haha.
Vad ska ni göra?

Imorgon väntar en ny dag med nya valmöjligheter. Ta nytta av dagen och skapa den med kärlek och glädje och inget hat. För det kommer komma dagar i livet som man kommer se tbx och tänka varför?

Men vi får höras imorgon sötnosar, sov gott! <3


avslutar kvällen med en bild på Enander och mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0