Bobby & Linda Rosing <3 (Kistamässan)

Heej bloggen! Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har haft fult upp. Gårkvällen blev grym måste jag säga. Började med att vi åkte in till östermaln coh letade efter en fin resturange, blev kinesisk/asiatisk för vår del. Satt där och hade det rätt så trevligt faktist, maten var jätte god den med. Sen tog vi en sväng till 7eleven och köpte lite redbulls och snackkksss, muumms. Åkte till tensta, stoppade hemma hos mig för att jag ska hämta ursus + annat dricka för att sedan åka hem till Marki och ha en skön tjejkväll med vattenpipa,drinkar & mycket annat. Bilder kommer när Maria har skickat dem, även bilder på snygga Darin som vi träffade i vällingby ;)

Var hemma kl 04.00, gick och la mig direkt orkade inte stå på mina ben haha. Jag vaknade kl 14.00 idag och tog en ciggpromenad och en dusch sedan för att börja fixa mig inför mässan (kistamässan).
Anledningen till att jag ville gå ditt var för att Linda Rosing och Bobby skulle vara där. Jag har alltid älskat Linda och verkligen sett upp till henne för den hon är, hur stark hon är. Hon är en förebild till mig. Ända sen hon var i BB har jag velat träffa henne, specielt nu när jag läser hennes blogg ständigt och gillar henne mer och mer, jag känner att jag lär utav henne! Och Bobby? Ända sen han var med i PH har jag älskat honom, jag tycker bara om honom så mycket. Han har lyckats så bra att det inte är sant, och han visar att man kan lyckas om man vill. Inte sant?

Så när jag väll var på mässan så gick jag och Markii runt lite, det första jag letade efter var Bobbys hårstudio. Men varken han eller Linga var där. Jag fick panik, började darra. Gick runt hans hårstudio hundra gånger, och gissa vad? Han står där!! Och han är hur snygg som helst. Jag vågade inte gå fram till honom, men jag kunde inte låta bli. Jag gick fram och frågade om jag ffick ta en bild med honom som ett litet barn haha, han sa självklart ja så söt som han var. Han var hur trevlig som helst, han sa att jag var jätte söt, alååå Bobby sa att jag var söt haha :O Jag frågade honom om han visste vart jag kunde hitta Linda han sa att hon redan hade åkt hem för dagen, jag kunde inte tro mina öron. Fick panik. Men jag bad honom hälsa henne att jag älskar henne hihi (a). Efter att jag han kramade mig och gick så kom tårarna, jag kunde inte tro vad som hade hänt, det var helt overkligt! Jag var så lycklig, och jag är fortfarande lycklig. Bobby tack för att du fick mig att må så bra!


världens sötaste Bobby och jag!

syns det att jag var nervös? haha, har aldrig sett en sån söt kille!

bästa ever! Bobby är bäääääääääääässt! =)

Haha Markii tog bilder när vi snackade, tack sötnos!

Och här kommer lite bilder från mässan!









söta Markii som var dagens fotograf ;)<3

Kommentarer
Postat av: Linda

haha gulle! :D

2008-10-27 @ 20:41:56
URL: http://nerdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0