Tandläkarbesök snart

Heej babes! Vad gör ni? Jag sitter och ruttnar har historia A och läraren bablar på som vanligt. Sånt hatar jag som sakt! Gick ut och tog en rökpaus med Markus. Vet inte hur länge jag orkar sitta här inne haha, får se! Men hörni det är fredag idag wohoo, jävlar vad snabbt tiden går, tycker inte ni det? Är det fest ikväll eller? Tror inte att jag ska göra så mycket ikväll, ska nog ta det lungt för det mesta. Det är så mycket som händer i mitt liv just nu, både bra och dåliga saker. 
But life goes on right? Ser fram emot det som kommer ske härnext. Kan inte berätta så mycket just nu, men så frt jag får så får ni också veta. Vi får bara hoppas =)

- Morfar, håll ut! Jag vet att du är stark, du får inte försvinna från mitt liv inte nu iaf!
"jag älskar dig"

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra fredag! :D

2008-10-17 @ 17:56:57
URL: http://ovanlig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0