Sträva åt dina drömmar


ser upp till dig


Sitter här med brudarna och planerar inför morgondagen. Ska bara ta det lungt, sitta kolla på massa filmer och käka gott. Blir mys. Har haft en underbar dag faktist, känner att saker faller på plats. Det är så det ska kännas, right?
Se till att må bra, se till att göra det du vill göra och inte det du känner dig tvingad till att göra. Du lever en gång inte två, så ta vara på ditt liv. Det är vad jag kommer göra från och med nu.

Och vet ni en sak, se till att uppfylla alla era önskningar eller så gott som ni kan. Jag lever för film och för skådespeleri, det är det jag ska sträva fram emot nu. Jag ska skapa historia med mitt skådespeleri, ir jag kommer åtmindstånde försöka =) Det bör alla göra, försöka och inte ge upp på en gång.

Men nog om mig och mina drömmar nu haha, ha en trevlig kväll och ta hand om er!
Kanske uppdaterar senare när jag kommer hem, får se hur det blir!

ps, har problem med att lägga upp bilder så det får bli som det blir d.s


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Damn va snygg klänning!

2008-10-18 @ 14:35:26
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0