Sorry seems to be the hardest thing


med lovern


Halloj sötnosar. Vad har ni för er? Haha, jag sitter iaf här utan att göra någonting just listen to music. Funderar på att gå och lägga mig, men jag orkar inte..För många tankar som snurrar runt i huvudet faktist. Jag är för i helvetet inte hel längre, och jag ska ändra på det! Tvivla inte på det ni ;) Religion lektionen imorgon bitti är inställd säger vi haha :'D och sedan återstår bara samhällskunskap B. Funtade på att inte gå, men jag vill dra ner på stan efteråt och RÅshoppa!! Hittade inget i kista idag, + att jag och Maria inte såg vår phone house prins :O haha!

Men nog om mig hörni, vi höres imon.  Ska prata med O* på tel en stund och sedan sova.
Godnatt bloggen...

Kommentarer
Postat av: Linda

du kom inte idag!! :O

2008-10-23 @ 15:24:29
URL: http://nerdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0