På topphumör - Irritationen borta(?)

Jag är så glad tror att jag svävar på moln faktist haha. Vi sitter på samhällslektionen och så frågar Sinem från ingenstans om jag vill gå på turkisk fest. Haha om jag vill? JAG BRINNER FÖR DET (a). Eller asså ni som känner mig vet hur mycket jag älskar turkar, jag faller bara för turkar. Och tänk er en grek bland tusen turkar som kommer fest tillsammans. Ni anar inte hur roligt det kommer bli, får bara hoppas på att det blir av. Sinem bäst för dig att fixa det :D
Do me a favour mina vänner? Länk till hennes blogg finns bland alla mina länkar, se till nu att hon fixar det för skulle ni inte vilja se resultatet av att jag är på ne turkisk fest med massa snygga turkar? Åhh jag tror jag dör utav tanken bara hihi.

Tyvärr så hittade jag ingen bild från någon turkisk fest. Är du turk och har bilder så skulle det vara jätte roligt om du mailade in lite till mig så att jag får ett litet smakprov.

/ Janna Papadopoulou

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag tkr det är assvårt :/

2008-10-16 @ 13:36:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0