Onsdag

Godmorgon bloggen.  Sovit gott? Jag sov iaf i bara 5 timmar, satt uppe sent och pluggade inatt. Imorse så åkte jag någonstans med min V och skulle fixa något, men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men det återstår att se. Min första lektion började nyss Svenska B, men jag var i skolan redan vid 9 och pluggade samhällskunskap B Skönt, nu är jag helt klar så jag hoppas att jag inte behöver vara med på lektionen efter lunch. För jag ska nämnligen ut på stan och shoppa. Längtar, hoppas bara jag hittar något nu när pengarna har rullat in haha.

Måste även plugga ikväll också, men nu har jag kommit in i den atmosfärren så det är nice. Jag gillar att plugga :) I told you guys, this is a new side of me. Vad ska ni göra idag sunshines?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0