Night life is what i want

Heej bloggen! Vad gör ni? Jag sitter och lyssnar på Rihanna ft. Justin Timberlake - Rehab och även disturbia och pepar inför kvällen. Ska träffa tjejerna kl 16.00 för att gå och köpa en vattenpipa, finns gott om i tensta haha. Alltid en fördel med att bo i förorten ;) Ikväll ska vi bara ta några drinkar och sen chilla någonstans ute och röka vattenpipa med det underbara folket. I love it! Vad ska ni göra ikväll? Ska plugga lite till affärsdjuridiken nu och till grekiska provet jag har imorgon.

Ska även träffa min prins idag en snutt bara, fyfan vad jag har saknat honom!
Ska försöka uppdatera lite senare, vi höres bloggen!
Ha en trevlig fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0