Jag är mig själv,

Hej babes! Hoppas ni mår bra. Jag måste säga att jag är överaskad och väldigt glad. Två kompisar till mig ringde mig och frågade om jag hade mailat Linda Rosing, (va konstigt tyckte jag att de frågar något sånt) så jag frågade varför och då sa dem att de läste hennes blogg och att hon hade lagt upp den och att den stämde någorlunda med mitt inlägg om Bobby och henne. Shuet tänkte jag, jag kunde inte tro mina öron. Så jag kollade klart på Prison Break och sprang in till datan för att se om det stämde. Och JA hon har publicerat den. Hoppas du tyckte om den Linda, är glad faktist att den kom upp till bloggen för att flera tjejer ska tänka på vem Linda är egentligen. Har ni inte läst hennes självbiografi så gör det förfan! Döm inte bara efter utseendet.

Men anyway, var i kista med tjejerna. Maria köpte skor sen gick vi till turkiska resturangen och käkade kebabtallrik haha, sjukt gott! Sedan tog vi en fika på Wayne´s.

 Godnatt!


min baby! I love her, <3

chai latte & kladdis, mumsss
Me my self and my Dior glassögon :D

Kommentarer
Postat av: Schön

haha, janna älskling :)

såg inlägget hon la in !

Fett nutt !

<3

2008-10-28 @ 00:02:08
Postat av: sinem

haha jag läste den igår kväll :O så det var du, fett ballt. <3

2008-10-28 @ 11:04:44
URL: http://ssinem.blogg.se/
Postat av: felicia

älskling, det var jag!

2008-10-28 @ 11:11:38
URL: http://feliciajuselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0