ingen rubrik



Jag lever fortfarande jag lovar, jag har bara inte orkat uppdatera något pga av privata skäll. Gårdagen var väldigt mysig, började med att jag och Maria åkte till stan och shoppade lite, stannade vid två korvkiosker typ och käkade korv också haha :p Sen åkte vi till kista för arr jag skulle lösa ut min check från banken(banken i stan var stängd) så vi tog en runda i kista gallerian också. Runt halv 5 tiden åkte vi till östermalm och sedan tog vi en promenad till biograf Saga där vi kollade på Vicky Christina Barcelona tror jag den hete, vädligt mysig och bra film. Skrattade vid flera tillfällen. Anyway, sedan gick jag hem och lämnade alla saker och gick och möte mina babes och rökte vattenpipa.Mys! Känns som att vattenpipan och jag är bästa vänner nu hihi, =) Men nog om igår,

Kom hem för en liten stund, var i kista med Valasia Nikos och Stefan för lite shopping bara. Nu ska jag fixa mig och sedan ge mig ut. Vet inte riktigt vad som händer idag men vi får se. Vad ska ni göra?

Ska försöka uppdatera lite senare, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0