Ingen kan förstöra denna dag för mig!

Hej sötnosar. Hoppas ni mår bra för jag mår fintfint och är på strålande humör. Kom hem för en liten stund sedan, kl 09.15 var jag i skanstull. Då var det dags för hemspråk. Slutade 13.15 och sedan gick jag förbi Monki. Hittade ett par as snygga skor som ska flytta in hos mig på måndag.Ni får se bild på dem sen. Nu ska jag duscha och sedan "plugga" en stund. Ska ta en fika med tjejerna på Albert´s sen innan vi ska vidare till någon fest! (?)

Det är fest i grekiska föreningen idag men jag tror inte vi ska dit, kanske går en sväng förbi bara vem vet.
 Vad ska ni göra idag sötnosar?


haha en bild på en "nykter" mig i grekland som försöker föreställa Amy Whinehouse.
Schöön vi glömmer aldrig den dan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0