Im så happy im so glad


Hej babes! Jag kom hem för en liten stund sedan, var i kista som sakt med tjejerna. Sen tog vi en fika, drf drog det ut på tiden. But it´s fine! Stöte på M***** i bussen på väg hem, haha tönten snackade tom med mig :O Happy Janna!
Yeahyeah, hoppas ni har haft en underbar dag! Känner mig jätte lycklig just nu, vet inte varför men jag gör det. Så jävla glad att jag har mina tjejor vid min sida, både från skolan och utanför! I love you babes!

Nu ska jag duscha och sedan kolla på tv, måste även göra Engelskan och affärsdjuridiken men jag orkar inte. Lat är jag huhu. Men vi får se. Men hörni, saknar inte ni också Kissie? Bloggvärlden är fan tom utam henne :O

Godnatt babes,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0