i'd listen to her, cause i know how it hurts

Nu har jag varit ute med Markii hennes lillebror och min lilla nikos (brorsans son). Vi har lekt och gosat i parken. Synd att jag glömde ta med mig kameran! Det var kaos i parken, barn hit och dit. De har nämnligen bygt om den och den ser jävligt snygg ut och det finns många aktiviteter till barnen så både små barn och föräldrar samlas där dagligen för att leka. Nu ska jag äta min lunch som jag inte han äta tidigare, blir nog mammas sarmadakia (dolmas) med tsatsiki, mums! Sen ska jag fixa mig och träffa tjejerna, blir nog fika på albert´s och sen chillnani med grabbarna och vattenpipa.


Darin i vällingby

Darin som signerar hans nya singel

jag och Maria i resturangen på östermalm

sjukt god mat!

my love

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej.

Jag tänkte bara informera om att det just nu pågår en tävling på min blogg om två presentkort på MQ ala 500kr. Det är alltid kul med nya deltagare.



Hoppas du är med och tävlar

Kramar Camilla (myrrah)

2008-10-27 @ 19:23:33
URL: http://myrrahs.se
Postat av: Valasia

vi ÄLSKAR det!

2008-10-31 @ 12:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0