I digg sex

Hej babes! Hoppas ni mår bra, hittils har jag haft en underbar dag med mycket glädje och skratt! Föresten, Darin är skita snygg :O Bilder kommer imorgon i promise! Nu ska jag förstätta fixa mig för att jag ska möta tjejerna snart, vi ska in till stan och käka i någon fin resturange första och sedan får vi se vart kvällen avslutas, MYCKET sprit ska vi få i oss idag iaf! haha jävligt sugen :') Vad ska ni göra ikväll?

Haha jag har typ bömbat sönder min data med Agnes nya låt On and on, så jävla nice! Imorgon så kmr jag uppdatera med bilder osv troligen ganska sent för jag ska till skönhetsmässan på förmiddan, ir rättare sakt när jag vaknar (a).
Anyway, ha en trevlig kväll hörni och ta hand om varandra.

Och nu en stor puss från mig till er, puuusssss =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0