Grattis babe!

Tankarna och tårarna har kommit, ännu en gång vill de inte lämna mig ifred. Jag har det perfekt, jag har allt jag någonsin har velat förutom en sak eller rättare sakt en människa i mitt liv men som jag tror att vi hittar tbx till varandra snart, men ändå så förstår jag inte varför jag känner som jag gör just nu..

Jag kan inte må bra om inte mina vänner mår bra, och jag vet att två utav dem sitter säkert nu med tårar i ögonen och mår piss,,Jag vill inte att mina vänner ska må så, ni vet vilka ni är och ni vet att jag älskar er! Verkligen!

Det kanske är skolan och stressen som riktigt känns jag vet inte, jag vet iaf att inget är som förr och i början känns det svårt. Juste en till sak .. Min schööning fyller år 00.00 ikväll ir vad man ska säga, stort grattis till dig babe! Tack för en underbar vecka nere i grekland med dig,tack för att du alltid finns där, ja tack för allt helt enkelt! Jag älskar dig, tofalaloo haha :D You get it right ;) ?

Kommentarer
Postat av: Schön

Taaack älskling ! <3

HAHHA älskar dig tofalaloo

2008-10-21 @ 08:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0