En dålig start på dagen!

Godmorgon. Sovit gott? Jag fick bara 5 timmars sömn inatt, jag fastnade vid tvn igår och kunde inte låta bli att kolla. Vilket innebär att jag inte fick min skönhets sömn haha. Och gissa vad som händer idag? Jo, när jag åkte till rissne imorse och lämnade min lilla troll och skulle ta tåget till skolan(stadshagen) så tar jag fel tåg och åker tbx till tensta. Typiskt att vara jag!
Men det var kul för där fick jag sällskap utav Jacob som också skulle åka till skolan, men mycket snack blev det för båda var jävligt trötta. Idag är det inte min dag direkt känner mig redan sjkt irriterad efter det som hände imorse för det fick mig att springa till skolan i regnet. Whatever, nu sitter jag på Religion B och tråkar. Sa fel igår, det är religion och inte historia. Men gud det är så tråkigt, läraren pratar bara. Jag hatar när dem bara ska prata och man inte får ta en del utav det. Då blir det roligare ju, visst? Vet ni vad? Jag tror jag kommer döda någon idag, så irriterad specielt nu när folk knackar på dörren hela tiden, är man försenad knacka en gång och vänta vafan!! Aja, ska surfa lite för jag känner att jag kommer somna annars.

Ha en bra dag mina vänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0