Cause i love my self

Typiskt att vara jag faktist haha, inget blir som planerat utan nya planer dyker upp under dagen. Var tvungen att gå till Nikos skola och hämta honom, Markii följde med och sedan tog vi en sväng förbi tensta gymnasium och hängde lite med lillen. Nu sitter vi hemma hos Markii och ska strax iväg till rinkeby för att möta Stefan & Maria. Har mycket att göra. Döljer en liten hemlighet, ni får snart veta mer. And gues vart vi ska sita och prata om allt? Klart inte i rinkeby utan på donken huhu, mat är kärlek för min del.

Juste, täkte bara refresha er mine om att fortsätt snacka om mig jag älskar det =) Tack för all uppmärksamhet, men kom igen att det man ger får man så småningom tbx. (ni vet vilka, ir kanske du)

Vi höres senare mina små troll / er Janna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0