alltid kul att heta Janna

 kunde spola tbx tiden ..

Mår ni bra? Cause jag mår toppen haha :D Jag älskar den här känslan, älskar att må bäst oavsett hur mycket folk snackar skit om mig. Anyway, kom hem för en liten stund sen, det var rätt mysigt idag faktist. Har så mycket planerat som jag jag verkligen ser fram emot. Och vill ni veta något helt underbart? Jag och Valasia åker även ner till Rhodos i sommar, hur sjukt nice är inte det? Det är så mycket som händer att det inte är sant asså hihi. Har alltid något att se fram emot and i love that feeling. Måste även komma igång med pluggandet faktist, känns som att jag ligger efter. Men jag tror jag fixar det, "om Janna vill något så kan hon"! Nu ska jag kolla lite på tv och seda n lägga mig för jag måste upp kl 07.00 imorgon. Ska åka till Rissne först och lämna lilla Nike i skolan och sedan åka iväg till min som börjar med en lång asstråkig historia lektion. Usssh!! Ska ta med mig laptopen till skolan och försöka uppdatera lite under dagen för jag slutar nämnligen rätt så sent har jag för mig. Sov gott mina små charmtroll.

/Er Janna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0