YOULIVEONCE


det känns som igår, fyfan vad jag saknar grekland

Hej bloggen. Jag har suttit i flera timmar med min religionsuppsats och har bara kommit en halvsida långt. It sucks!! Jag kommer ingen vart seriöst, jag och religionen hör inte ihop helt enkelt. Ska försöka få ihop två sidor ungefär så jag kan lämna in den imorgon. Hoppas på ett G bara, orkar inte satsa nå mer. Ska kolla på tv en stund, och sedan fortsätta. Hoppas att ni har det bättre. Jag längtar tillbaka till grekland så jävla mycket att det inte går & beskriva seriöst. Önskar jag kunde ta planet nu och åka ner dit, utan bagage eller något i don´t give a fuck! Men vet ni vad, ett och ett halvt år kvar bara. Sen ska jag nog bosätta mig i grekland, Huuh i er! ;) Anyway vi hörs sen babes! ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

vet hur det känns, saknar också grekland sååå mycket! :(

2008-11-17 @ 11:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0