Wien here i come ;)

Jag mår bra jag lever, jag har bara haft för mycket plugg och ett liv vid sidan av bloggen. Thats it! Haha, tänkte bara uppdatera en snutt för jag har saknat er, får se hur jag ska göra. Tänkte bara säga att jag ska åka till Wieen med tyska grupperna. Visa av er vet ju att vi åkte till Berlin föra året och hade as najs, i år garanterar jag er att det kommer bli bättre ;) Juste haha Valasia jag hoppas du ser det : Medans jag satt och pluggade fick jag upp bilden från när vi var i stranden och soppgubben HAAHAHAH hämtade massa dricka till mig och försökte haffa och du ba skrek till honom med din agressiva röst HAHAHAH skrämde iväg honom :D:D Sen när du var hungrig och ville ha fruktsallad så va du snäll mot honom och ropade på honom för att jag ska prata me honom och be honom om en fruktsallad Hahahaha. Och när vi åkte bananen med tyskarna (grabbarna) vi träffade där och alla föll ner samtidigt och jag inte kunde komma upp Hahaha :P Ja, som ni ser har jag fått mina ryck, sitter och skrattar av mig själv hihi =D=D=D=D

Nej, nu återigen till min favoritserie 90210 och sedan plugg! Prov i datakunskap imorgon, ;) Pussar babes!

Kommentarer
Postat av: flis

vi ska ha det bäst i wien älskling!

2008-11-26 @ 12:37:58
URL: http://feliciajuselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0