WHENLIFEISBEAUTIFUL


(älskar bilden! Rasmus jag Sara Sadaf & Asta)

Hej bloggen. Hoppas ni mår fint, själv mår jag bättre. Hoppas att allt faller på plats igen och blir som vanligt. Var på grekiska skolan idag. Till er som inte vet så går jag där på lördagar för att utöka det grekiska språket hos mig. Kan väldigt bra grekiska men det skadar väl aldrig om man kan för mycket right? Anyway, sen drog vi med tjejerna och kollade på ansiktsmasker och annat smått. Ikväll ska vi ha en "relax" kväll med girlsen. Masage, ansiktsmask,manikys,pedikyr osv hemma hos K. Champange ska även drickas ;) Kommer bli toppen. Därefter är det fest. Någon lokalfest typ? Hoppas det är bra, så vi slipper gå dit i onödan. Nu väntar lunchen på mig, blir kyckling med ris och currysås. Mumms! Sedan efter väntar en hel hög med böcker på mig, orkar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0