Tråkigt

Jag lyssnar på... mitt hjärta.
Du mår bäst när du... när jag får det jag vill ha.
Den bästa krogen heter... Cohiba
Jag pratar... för mycket kanske
Min bästa vän(ner) är... de bästa som finns!
Min första riktiga kyss... inte värd att komma ihåg
Jag avskyr när folk frågar...om jag har silikon bröst
Kärlek är... Det bästa som finns.
Jag är hemligt förälskad i... Chuck från Gossip Girl
Min mobiltelefon är... rutten
När jag vaknar på morgonen... blir jag glad av söta sms
Innan jag går och lägger mig... måste jag alltid röka
Just nu tänker jag på... fyfan vad roligt det kommer bli i USA med Maria
Homosexuella är... Lika mycket värd som någon annan, vi är människor.
Blondinbella är... en förebild
Jag vill verkligen... Flytta till USA
Ikväll ska jag...plugga till religion provet om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0